17 Mart 2013 Pazar

hüzün kovan kuşu; kocakarı ben

Nasıl bir şeyle karşılaşacağımı hiç bilmiyordum... tahmin de edemiyordum...
Tek istekte bulunmuştum... "elinde sepeti olsun"...
Önce "sepet illa ki olacak ha, peki öyle olsun" demişti... Bir sonraki mesajında ise "elinde sepeti yok kiii ...." dedikten sonra "kalanı sana sürpriz olsun" diye ekleyerek beni epeyce bir merakta bırakmıştı. Bu sürprizi heyecanla ve merakla bekliyordum dolayısıyla.
Bunu özellikle de istemiş... tüm yetkiyi ve inisiyatifi tasarımcının eline bırakıp bir kenarda beklemeyi tercih etmiştim... Blogunda ve face inde birbirinden sevimli kocakarılarını paylaşan sevgili Şule (fiamma) benim gelecekteki halimi nasıl hayal edecek ve nasıl tasarlayacaktı!

Kargocu paketi getirdiğinde kocacıkla birlikteydik. Paketi açıp da gelecekteki halimle karşılaştığımızda dudak kıvrımlarımızdaki gülücükler yerini kahkahalara bıraktı. Son bir aydır bu neşeli ses hiç çıkmamıştı benden... Hatta son aylarda hiç bu kadar ani ve içten gülmemiştim... Sevgili Fiamma gelecekteki beni bir iğnedenlik olarak tasarlarken, unuttuğum, hatırlamaya da pek yeltenmediğim bi şeyi hatırlatmış oldu bu hüzün kovan kuşu ile.

İşte gelecekteki ben...

Dişlerim dökülmüş... ama fiyakam yerinde... :) Az biraz çemkiriğim evet... E ama size laf anlatmaktan kitabımı okuyamıyorum ki! :)

Ve meğerse ben yıllardır çıtı pıtı, narin marin kalmak için sağlıklı beslenmekte ısrar etmekle bu etli butlu, tombik halimi yaşamayı kaçırmışım... :) Artık yağlı, hamurlu, şekerli, şerbetli ne bulursam yiyebilirim. Korkacak bi şi yokmuş! :)

Sepetimde çiçeklerim.... ohhh... misss!... acıkırsam elmam dahi var...
Kupamda çayım...
Sıra sıra kitaplarım...
Açık sayfama konmuş şirin bir misafirim bile var... cik cik cik...

Ah ama ben kıyıp da bu hatunun tombik yerlerine iğne saplayamam ki...
Sevgili Şule bunu da düşünmüş, sepetin içine aşağıdaki birbirinden hoş hediyeleri eklemiş... Kaktüs iğnedenlik, broş ve bileklik... Süslü ben için pek ideal hediyeler...

Nasıl teşekkür edeyim bilemiyorum...
Telefonda beni öyle hoş bir ses, öyle güzel bir yürek karşıladı ki... ben ömrüm boyunca saklayıp torun torbaya da saklamaları yönünde tembihlerle emanet edeceğim bu şirin ötesi hediye için teşekkürlerimi gerçek hissiyatı ile nasıl iletebilirim hala bilemiyorum.

Bir kez de buradan çok teşekkürler Şulecim... Ellerine, emeğine, yüreğine sağlık!
Allah da seni güldürsün!




12 yorum:

  1. çok çok güzel harika süper daha ne diyeyim ellerine emeğine sağlık şule hanımın:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ruşenciğim, hoşgörünle,samimiyetinle ve başına ne gelebileceğini bilmeden ellerime teslim olup benim karıkatürize kocakarılarımdan birinin başrol kahramanım olarak böylesi bir çalışmaya izin verdiğin için nasıl mutlu oldum bilemezsin. Baktıkça dilerim ki hep hüzünlerini kovsun bu hüzün kovan kuşun... İyi günlerde sevgiyle kullan her birini güzel arkadaşım.Eşinin beğendiğine de ayrıca sevindim. Gelecekteki halin içinde endişelenme bak halen sağlıklı elma yiyip besleniyor olacaksın lakin bu hatunu da kıyıda köşede oturtmaya alıştırma, yanıbaşında sana yardım etsin yoksa pek ekabirdir bir yayıldı mı köşeye onu getir Ruşen bunu götür Ruşen demeye başladı mı vay haline seni ben bile kurtaramam elinden:))

    YanıtlaSil
  3. ay ben senin oldugunu bılmıyordum,şimdi daha da bir anlamlandı.Süper olmuş gerçekten ve seni tüm özelliklerin ile tanıtmış.Fiamma'nın ellerine sağlık tekrar.Sende güle güle bak canım.Bakta hep gülücük dolsun yüzün.

    YanıtlaSil
  4. ruşyenacığım şuleciğimin kocakarıları hayat dolu neşe dolu insanın içini açıyor.hele seninki muhteşem olmuş.gülen yüzün hiç solmasın,

    YanıtlaSil
  5. günaydınlar eski ve yeni Ruşenacıklar ,çoooook tatlısınız ikinizde ,güler yüzün hiç solmasın canım,yeni hafta daha da neşeli gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Ruşen hanım,saçlara bittim ben,resmen yarım bağlanmış eşarpla sepetle ben Ruşenim diyor,umarım çevrenizde hep böyle size kahkaha attıran insanlar bulunsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bu nasıl güzel bişiy ya.. allahım bayıldım.. tasarlayanın, yapanın eline aklına sağlık.. güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  8. HANİ GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİRŞEY BU , ALLAH HEP GÜLMEK NASİP ETSİN

    YanıtlaSil
  9. merhaba:))elişi defterinin sayfasından gördğm sizi ve benim birincim sizsiniz çok tatlı bi iğnedanlık:))))kendinizi yaptığınızı öğrenince neden sevimli olduğunu anladım:) takibe aldım sizi:) bana da uğrarsanız sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi yanşlıklık olmalı... elişi defterinin sayfasında ben sepetimle varım... bu "ben olan iğnedenliği" ise sevgili fiamma yaptı...dolayısıyla iğnedenlik ile katılan o... yine de çok teşekkürler... çok sevimli gerçekten... :)

      Sil
  10. e bayıldııııımmmmmmmm, harika bi hediye olmuş bu sevimli kocakarı :))

    YanıtlaSil